De platte organisatiestructuur van Rentokil Hygiene zorgt ervoor dat klanten snel en adequaat geholpen worden. Onze organisatie kent korte communicatielijnen. Verantwoordelijkheden zijn op lokaal niveau georganiseerd. Ook stimuleren we ownership onder de medewerkers met behulp van opleidingstrajecten en coaching op de werkvloer.
Het continu verbeteren van de dienstverlening stellen wij centraal. Om dit te realiseren zijn wij structureel bezig met klanttevredenheidsonderzoeken. Hierdoor zijn we in staat om knelpunten aan te pakken en te verbeteren.
Belangrijke waarden zijn:
- Het centraal stellen van de klant
- Het opbouwen van een goede, langdurige relatie met de klant die gebaseerd is op wederzijds vertrouwen en aandacht voor elkaar
- Een oplossing bieden voor elk specifiek hygiënevraagstuk van de klant door het bieden van een betrouwbare en adequate dienstverlening
- Deskundige en professionele medewerkers
- Garanderen van veiligheid: zowel voor medewerkers van onze klanten als voor ons eigen personeel
- Structurele optimalisering van de kwaliteit van de dienstverlening
- Bescherming van het milieu